Competencias socioemocionales para el desarrollo de la sana convivencia en educación básica secundaria
The research aims to develop pedagogical strategies for the strengthening of socio-emotional competencies that promote the healthy coexistence of secondary school students of the Francisco Javier Cisneros Educational Institution. For this, it is based on a descriptive type research with a qualitativ...
- Autores:
-
Anaya Carreño, Ana María
Carrillo Bolívar, Emilse Esther
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5763
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/5763
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Socio-emotional skills
Self-regulation
Emotional awareness
Collaboration
School life
Competencias socioemocionales
Autorregulación
La conciencia emocional
La colaboración
Convivencia escolar
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International