Lectura de cuentos como estrategia metodológica para la promoción y animación de las competencias lectoras en 2°

This research project arises from the need to apply recreational activities that help students improve their reading skills in the second grade of the Centro Educativo Milagro de Abril (CEMA). Its objective was to develop the Reading of stories as a methodological strategy that affects the promotion...

Full description

Autores:
Díaz Montoya, Marianella
De La Hoz Badel, Valeria Nicoll
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8986
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8986
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Reading skills
Storytelling
Methodological strategy
Promotion and animation of reading
Competencias lectoras
Lectura de cuentos
Estrategia metodológica
Promoción y animación de la lectura
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International