Análisis de la práctica pedagógica para promover el aprendizaje autónomo en estudiantes de básica secundaria

The purpose of the work was to analyze the pedagogical practice of teachers to promote autonomous learning in eighth and ninth grade of the Madre Marcelina District Educational Institution, taking as a starting point the documentary review of the PEI, MPI, area plans, a interviews with teachers and...

Full description

Autores:
Navarro Morales, Dayana Margarita
Lamadrid Ospina, Aritna Lucia
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8165
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8165
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Pedagogical practice
Autonomous learning
Teaching strategies
Self-regulation
Práctica pedagógica
Aprendizaje autónomo
Estrategias de enseñanza
Autorregulación
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International