Análisis del acto docente en la práctica pedagógica presencial en el programa de administración de empresas en la Universidad de la Costa en el 2013

This research is necessary because teacher evaluation highlighted within their training and professional performance and the University would be strengthened as a driver of continuous improvement of the educational act. Research is necessary because the act of teaching in their teaching practices to...

Full description

Autores:
Alfaro Lipeda, Dilsa
Ramos Marriaga, Yasmin
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2013
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/806
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11323/806
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Acto docente
Evaluación
Pedagogía
Educación
Procesos
Desarrollo
Aprendizaje
Práctica pedagógica
Modelo pedagógico
Evaluación docente e investigación
Act of teaching
Assessment
Pedagogy
Education
Processes
Development
Learning
Teaching practice
Teaching model
Teaching and research assessment
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual