Estudio acerca de la comprensión por parte del estudiante sobre su desarrollo cognitivo y moral a partir del plagio académico

The investigation(research) was based in understanding(including) the valuation that the students of Psychology did on his(her,your) cognitive and moral development when they committed academic plagiarism during his(her,your) formation(training) to discipline and to explain how these factors can gen...

Full description

Autores:
Díaz González-Rubio, Ibeth Isabel
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2009
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/1013
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11323/1013
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Comprender
Valorar
Plagio académico
Desarrollo cognitivo
Desarrollo moral
To understand
To value
Academic plagiarism
Cognitive development
Moral development
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual