Estudio acerca de la comprensión por parte del estudiante sobre su desarrollo cognitivo y moral a partir del plagio académico
The investigation(research) was based in understanding(including) the valuation that the students of Psychology did on his(her,your) cognitive and moral development when they committed academic plagiarism during his(her,your) formation(training) to discipline and to explain how these factors can gen...
- Autores:
-
Díaz González-Rubio, Ibeth Isabel
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2009
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/1013
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/1013
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Comprender
Valorar
Plagio académico
Desarrollo cognitivo
Desarrollo moral
To understand
To value
Academic plagiarism
Cognitive development
Moral development
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual