Mediación didáctica-pedagógica de la metodología STEM; una propuesta para el desarrollo de habilidades sociales

The assurance of learning entails the development of individual and collective capacities that are based on interdisciplinary perspectives from the converging contributions of different areas of knowledge. In this referential field, the present work aims to design a proposal for integrating the STEM...

Full description

Autores:
Lobo Pino, Silvia Elena
Sánchez Ramos, Enrique Alfonso
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9044
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/9044
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
STEM
Mediación didáctica
Habilidades sociales
Interdisciplinariedad
Cooperación
Didactic mediation
Social skills
Interdisciplinarity
Cooperation
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)