Mediación didáctica-pedagógica de la metodología STEM; una propuesta para el desarrollo de habilidades sociales
The assurance of learning entails the development of individual and collective capacities that are based on interdisciplinary perspectives from the converging contributions of different areas of knowledge. In this referential field, the present work aims to design a proposal for integrating the STEM...
- Autores:
-
Lobo Pino, Silvia Elena
Sánchez Ramos, Enrique Alfonso
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9044
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/9044
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- STEM
Mediación didáctica
Habilidades sociales
Interdisciplinariedad
Cooperación
Didactic mediation
Social skills
Interdisciplinarity
Cooperation
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)