La observación de situaciones cotidianas, estrategia didáctica para desarrollar competencias científicas
The development of scientific competences is one of the great challenges that teachers must face, so this research intends to associate tasks, observations, understanding everyday events and the development of scientific competences. Comparing and analyzing the results obtained; It is found that the...
- Autores:
-
Orozco Polo, Álvaro Antonio
Padilla Sampayo, Luis Carlos
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/90
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/90
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Competencias científicas
Conocimiento
Fenómenos
Daily
Inquiry
Phenomenon
Scientific competences
Indagación
Observación
Cotidianidad
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual