La observación de situaciones cotidianas, estrategia didáctica para desarrollar competencias científicas

The development of scientific competences is one of the great challenges that teachers must face, so this research intends to associate tasks, observations, understanding everyday events and the development of scientific competences. Comparing and analyzing the results obtained; It is found that the...

Full description

Autores:
Orozco Polo, Álvaro Antonio
Padilla Sampayo, Luis Carlos
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2017
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/90
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/90
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Competencias científicas
Conocimiento
Fenómenos
Daily
Inquiry
Phenomenon
Scientific competences
Indagación
Observación
Cotidianidad
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual