Estrategias didácticas desde el enfoque de la pedagogía conceptual para el desarrollo de competencias lectoescritoras en estudiantes del tercer grado de la básica primaria.
The present degree work is developed in order to design didactic strategies under the approach of conceptual pedagogy for the strengthening of literacy skills in third grade students of elementary school. In this way, it is established as an explanatory research, with a quasi-experimental field desi...
- Autores:
-
Cueto Cabarcas, Wilman Alfonso
Castaño Camacho, Junior Rafael
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/7681
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/7681
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Conceptual pedagogy
Literacy competence
Didactic strategies
Pedagogía conceptual
Competencia de lectoescritura
Estrategias didácticas
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International