Bienestar laboral de los docentes y administrativos de la Universidad de la Costa C.U.C. en el 2013
The main purpose of this study was to describe the occupational well-being of the full time teachers and administrative personnel from the University “Universidad de la Costa – C.U.C.” The specific objectives were to determinate the psychosocial well-being factors and identify the collateral effects...
- Autores:
-
Beleño Navarro, Rosana
Crissien Borrero, Jessica Lynn
Silvera Hernández, Lesly Irina
Ucrós Campo, María Mónica
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2014
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/4702
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/4702
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Bienestar
Docentes
Administrativos
Factores psicosociales
Efectos colaterales
Well-being
Teachers
Administrative
Psychosocial factors
Collateral effects (side-effects)
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International