Bienestar laboral de los docentes y administrativos de la Universidad de la Costa C.U.C. en el 2013

The main purpose of this study was to describe the occupational well-being of the full time teachers and administrative personnel from the University “Universidad de la Costa – C.U.C.” The specific objectives were to determinate the psychosocial well-being factors and identify the collateral effects...

Full description

Autores:
Beleño Navarro, Rosana
Crissien Borrero, Jessica Lynn
Silvera Hernández, Lesly Irina
Ucrós Campo, María Mónica
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2014
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/4702
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/4702
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Bienestar
Docentes
Administrativos
Factores psicosociales
Efectos colaterales
Well-being
Teachers
Administrative
Psychosocial factors
Collateral effects (side-effects)
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International