Análisis descriptivo del índice de inteligencia emocional percibida y su relación con el rendimiento académico en estudiantes universitarios

This research project aims to describe the relationship between perceived Emotional Intelligence and Academic Performance in third semester students of the Civil Engineering program of the Universidad de la Costa Corporation. Due to the characteristics of the research, it was oriented to a mixed app...

Full description

Autores:
Acosta Marenco, Loren Patricia
Ferrer Zambrano, Ángela Mercedes
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6349
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/6349
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Perceived emotional intelligence
Academic performance
Emotional attention
Emotional clarity
Emotional reparation
Inteligencia emocional percibida
Rendimiento académico
Atención emocional
Claridad emocional
Reparación emocional
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International