Análisis descriptivo del índice de inteligencia emocional percibida y su relación con el rendimiento académico en estudiantes universitarios
This research project aims to describe the relationship between perceived Emotional Intelligence and Academic Performance in third semester students of the Civil Engineering program of the Universidad de la Costa Corporation. Due to the characteristics of the research, it was oriented to a mixed app...
- Autores:
-
Acosta Marenco, Loren Patricia
Ferrer Zambrano, Ángela Mercedes
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6349
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/6349
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Perceived emotional intelligence
Academic performance
Emotional attention
Emotional clarity
Emotional reparation
Inteligencia emocional percibida
Rendimiento académico
Atención emocional
Claridad emocional
Reparación emocional
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International