Formación continua: escenario para el fortalecimiento de las competencias matemáticas en los docentes del ciclo I.
The present research was meant to understand the consolidation of the mathematical competence of the elementary teachers at cycle 1 of Juan José Rondón IED from the scenario of continuous training. The paradigm of study was sociocritical. The approach was qualitative with a modality of research acti...
- Autores:
-
Marín Pereira, Arístides Manuel
Cañizares Jaramillo, Orlando Antonio
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6416
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/6416
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Math skills
Continuing education
Didactic interaction
Pedagogical knowledge
Pedagogical practices
Competencias matemáticas
Formación continua
Interacción didáctica
Saber pedagógico
Prácticas pedagógicas
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International