Estrategias didácticas fundamentadas en pictograma para el desarrollo del proceso lecto-escritor en niños de preescolar
The teaching of reading and writing is one of the most important challenges for teachers, in the initial stage of the academic education of the child, so it is interesting to have innovative and creative strategies for the teaching of reading and writing, in the present investigation intends to conf...
- Autores:
-
Torres Manga, Jacqueline Esther
Arévalo Gutiérrez, Luz Marina
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5177
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/5177
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Escritura
Lectura
Procesos
Ortografía
Pictograma
Estrategias pedagógicas
Writing
Reading
Phoneme
Spelling
Pictogram
Pedagogical strategies
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International