Estrategias didácticas fundamentadas en pictograma para el desarrollo del proceso lecto-escritor en niños de preescolar

The teaching of reading and writing is one of the most important challenges for teachers, in the initial stage of the academic education of the child, so it is interesting to have innovative and creative strategies for the teaching of reading and writing, in the present investigation intends to conf...

Full description

Autores:
Torres Manga, Jacqueline Esther
Arévalo Gutiérrez, Luz Marina
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5177
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/5177
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Escritura
Lectura
Procesos
Ortografía
Pictograma
Estrategias pedagógicas
Writing
Reading
Phoneme
Spelling
Pictogram
Pedagogical strategies
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International