Evaluación formativa oportunidad en el proceso de enseñanza aprendizaje en el área de matemáticas en tiempos de pandemia
This research seeks to strengthen the formative evaluation processes in 3rd grade teachers in the area of mathematics at the Sagrado Corazón de Jesús Educational Institution in times of pandemic. Its methodology is qualitative, framed in the socio-critical paradigm, an action research design. The ca...
- Autores:
-
Borja Granados, José Javier
García Caballero, Ronal David
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8507
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8507
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Formative assessment
Mathematics teaching
Classroom research
Critical thinking
Feedback
Evaluación formativa
Enseñanza de las matemáticas
Investigación en el aula
Pensamiento crítico
Retroalimentación
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International