Evaluación formativa oportunidad en el proceso de enseñanza aprendizaje en el área de matemáticas en tiempos de pandemia

This research seeks to strengthen the formative evaluation processes in 3rd grade teachers in the area of mathematics at the Sagrado Corazón de Jesús Educational Institution in times of pandemic. Its methodology is qualitative, framed in the socio-critical paradigm, an action research design. The ca...

Full description

Autores:
Borja Granados, José Javier
García Caballero, Ronal David
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8507
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8507
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Formative assessment
Mathematics teaching
Classroom research
Critical thinking
Feedback
Evaluación formativa
Enseñanza de las matemáticas
Investigación en el aula
Pensamiento crítico
Retroalimentación
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International