La lúdica: una estrategia didáctica para la disminución de conductas disruptivas y la promoción de la convivencia escolar.

The present research project shows the design of a play-based didactic strategy for the reduction of disruptive behaviors and the promotion of school coexistence in the students of grades 4 and 5 of primary school of the Timba Educational Institution, located in the municipality of Buenos Aires, dep...

Full description

Autores:
Caracas Díaz, Ana Milena
Cuspian Betancourt, Adiesly
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5088
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/5088
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Convivencia escolar
Conductas disruptivas
Lúdica
School life
Disruptive behavior
Playful
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International