La lúdica: una estrategia didáctica para la disminución de conductas disruptivas y la promoción de la convivencia escolar.
The present research project shows the design of a play-based didactic strategy for the reduction of disruptive behaviors and the promotion of school coexistence in the students of grades 4 and 5 of primary school of the Timba Educational Institution, located in the municipality of Buenos Aires, dep...
- Autores:
-
Caracas Díaz, Ana Milena
Cuspian Betancourt, Adiesly
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5088
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/5088
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Convivencia escolar
Conductas disruptivas
Lúdica
School life
Disruptive behavior
Playful
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International