Responsabilidad social del marketing en una cadena de supermercados de la ciudad de Barranquilla
Social responsibility in marketing refers to the practice of companies of considering and addressing the ethical, social and environmental implications of their marketing activities. It involves a focus beyond profit maximization and seeks to balance the interests of the company with those of societ...
- Autores:
-
Anillo Anillo, Jesús
Granados Encinales, Ana María
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/10657
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/10657
- Palabra clave:
- Responsabilidad social del marketing
Clientes externos
Clientes internos
Dimensiones
Social responsibility of marketing
External customers
Internal customers
Dimension
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)