Una mirada a la creatividad del docente desde una práctica pedagógica reflexiva

The article aims to analyze the creativity of the teacher in the context of emerging theoretical approaches such as reflective pedagogical practice. Methodologically, two moments of research are approached: firstly, we work with the technique of the review and documentary anal-ysis to reveal the tre...

Full description

Autores:
Sosa-Padrón, Aliety
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5901
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11323/5901
https://doi.org/10.17981/cultedusoc.10.2.2019.11
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Creatividad
Práctica pedagógica reflexiva
Formación docente
Creativity
Reflective pedagogical practice
Teacher training
Rights
openAccess
License
CC0 1.0 Universal