Una mirada a la creatividad del docente desde una práctica pedagógica reflexiva
The article aims to analyze the creativity of the teacher in the context of emerging theoretical approaches such as reflective pedagogical practice. Methodologically, two moments of research are approached: firstly, we work with the technique of the review and documentary anal-ysis to reveal the tre...
- Autores:
-
Sosa-Padrón, Aliety
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5901
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/11323/5901
https://doi.org/10.17981/cultedusoc.10.2.2019.11
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Creatividad
Práctica pedagógica reflexiva
Formación docente
Creativity
Reflective pedagogical practice
Teacher training
- Rights
- openAccess
- License
- CC0 1.0 Universal