Inclusión educativa de niños con BAP desde la mediación didáctica de las matemáticas

This work shows the path traveled within a research experience carried out in two educational institutions in the department of Atlántico, with a view to analyzing the factors that enable or inhibit the processes of educational inclusion of children with barriers to learning and participation seen f...

Full description

Autores:
Charry Alonso, Jenifer
Contreras Caro, Stephany
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8454
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8454
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Educational inclusion
Learning barriers
Didactic mediation
Mathematics teaching
Inclusión educativa
Barreras para el aprendizaje
Mediación didáctica
Enseñanza de las matemáticas
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International