Inclusión educativa de niños con BAP desde la mediación didáctica de las matemáticas
This work shows the path traveled within a research experience carried out in two educational institutions in the department of Atlántico, with a view to analyzing the factors that enable or inhibit the processes of educational inclusion of children with barriers to learning and participation seen f...
- Autores:
-
Charry Alonso, Jenifer
Contreras Caro, Stephany
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8454
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8454
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Educational inclusion
Learning barriers
Didactic mediation
Mathematics teaching
Inclusión educativa
Barreras para el aprendizaje
Mediación didáctica
Enseñanza de las matemáticas
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International