Planeación didáctica para el desarrollo de la comprensión lectora en estudiantes de básica primaria

Building on the importance of reading comprehension and planning as a fundamental part of the delineation of the learning teaching process, this research work systematizes in its content methodological guidelines related to the development of reading competence, with a view to strengthening the dida...

Full description

Autores:
Mayorga Sulbaran, Denis
Sandoval Fontalvo, Cynthia
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6490
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/6490
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Lineamientos
Planeación didáctica
Comprensión lectora
Estrategias de lectura
Estrategias de enseñanza
guidelines
didactic planning
reading comprehension
reading strategies
teaching strategies
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International