Planeación didáctica para el desarrollo de la comprensión lectora en estudiantes de básica primaria
Building on the importance of reading comprehension and planning as a fundamental part of the delineation of the learning teaching process, this research work systematizes in its content methodological guidelines related to the development of reading competence, with a view to strengthening the dida...
- Autores:
-
Mayorga Sulbaran, Denis
Sandoval Fontalvo, Cynthia
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6490
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/6490
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Lineamientos
Planeación didáctica
Comprensión lectora
Estrategias de lectura
Estrategias de enseñanza
guidelines
didactic planning
reading comprehension
reading strategies
teaching strategies
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International