La pregunta socrática como estrategia pedagógica para favorecer el desarrollo del pensamiento crítico

This research work refers to design a proposal that includes the use of the question as a pedagogical strategy to encourage the development of critical thinking in students of 4th grade of the Technical Educational Institution Commercial and Industrial Sede Catalino Varela, with the purpose to obtai...

Full description

Autores:
Manga Beltrán, Briggitte
Charris Charris, Laura
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/3218
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11323/3218
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Pensamiento crítico
Pregunta
Razonamiento
Análisis
Juicio
Estrategia
Enseñanza
Aprendizaje
Desarrollo
Thought critic
Question
Reasoning
Analysis
Judgment
Strategy
Education
Learning
Development
Rights
openAccess
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/