Incidencia de los objetos virtuales de aprendizaje en el desarrollo de la competencia interpretativa en niños de básica primaria con TDA
The present investigation had as a purpose to analyze the influence of the Virtual Learning Objects (VLO) in the development of the interpretative skill in primary school kids with TDA. A simple or unit of analysis of 25 students with previous TDA diagnostics. In the grades 3, 4 and 5 from the basic...
- Autores:
-
Bermudez Celia, Filomena Isabel
Lopez Ramos, Sandra Luz
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/426
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/426
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Interpretative skill
Virtual learning object
TDA
Competencia interpretativa
Objeto virtual de aprendizaje
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual