Incidencia de los objetos virtuales de aprendizaje en el desarrollo de la competencia interpretativa en niños de básica primaria con TDA

The present investigation had as a purpose to analyze the influence of the Virtual Learning Objects (VLO) in the development of the interpretative skill in primary school kids with TDA. A simple or unit of analysis of 25 students with previous TDA diagnostics. In the grades 3, 4 and 5 from the basic...

Full description

Autores:
Bermudez Celia, Filomena Isabel
Lopez Ramos, Sandra Luz
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2016
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/426
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/426
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Interpretative skill
Virtual learning object
TDA
Competencia interpretativa
Objeto virtual de aprendizaje
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual