La lúdica como estrategia para fomentar valores en la convivencia escolar
The purpose of this study was to analyze play as a strategy to promote values in school life in the second grade A of the Escuela Normal Superior del Distrito de Barranquilla. The type of research is qualitative and the paradigm is socio-critical, which allowed to generate a social change in I.E. Th...
- Autores:
-
Cantillo Páez, Daniela Alejandra
García De la Asunción, Dayana María
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6428
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/6428
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Playful
Values
School coexistence
Teamwork
Basic principles
Lúdica
Valores
Convivencia escolar
Trabajo en equipo
Principios básicos
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International