La lúdica como estrategia para fomentar valores en la convivencia escolar

The purpose of this study was to analyze play as a strategy to promote values in school life in the second grade A of the Escuela Normal Superior del Distrito de Barranquilla. The type of research is qualitative and the paradigm is socio-critical, which allowed to generate a social change in I.E. Th...

Full description

Autores:
Cantillo Páez, Daniela Alejandra
García De la Asunción, Dayana María
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6428
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/6428
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Playful
Values
School coexistence
Teamwork
Basic principles
Lúdica
Valores
Convivencia escolar
Trabajo en equipo
Principios básicos
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International