Storytelling como estrategia didáctica para el mejoramiento de la producción oral del inglés
The research project develops the Storytelling as a didactic strategy for the improvement of the oral production of English, it was structured under a mixed approach, with pre-experimental design, applying a test is two moments. Thirty seventh-grade students and four English teachers from the Clemen...
- Autores:
-
Ruiz Hernández, Margareth
Soto García, Tatiana Isabel
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8706
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8706
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Storytelling
Didactic strategy
Oral production
Skills
Communicative
Virtual learning environment
Estrategia didáctica
Producción oral
Habilidades comunicativas
Ambiente virtual de aprendizaje
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International