Storytelling como estrategia didáctica para el mejoramiento de la producción oral del inglés

The research project develops the Storytelling as a didactic strategy for the improvement of the oral production of English, it was structured under a mixed approach, with pre-experimental design, applying a test is two moments. Thirty seventh-grade students and four English teachers from the Clemen...

Full description

Autores:
Ruiz Hernández, Margareth
Soto García, Tatiana Isabel
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8706
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8706
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Storytelling
Didactic strategy
Oral production
Skills
Communicative
Virtual learning environment
Estrategia didáctica
Producción oral
Habilidades comunicativas
Ambiente virtual de aprendizaje
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International