Sistematización de experiencias sobre la práctica de aula para el fortalecimiento del desempeño académico estudiantil
The covid-19 pandemic revealed a series of shortcomings in the educational field worldwide, schools were faced with challenges for which they were not prepared and that led them to contemplate different strategies to reach their students and give continuity to the formation process. In the IED para...
- Autores:
-
Pérez Mercado, Celia Isabel
Lemus Rojano, Candelaria Patricia
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9706
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/9706
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- TIC mediation
Academic performance
Techno-pedagogical proposal
Systematization of experiences
Classroom practices
Mediación TIC
Desempeño académico
Propuesta tecno-pedagógica
Sistematización de experiencias
Prácticas de aula
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)