El teatro como estrategia para el fortalecimiento de la dimensión emocional en la población inclusiva de la I.E.D Nuestra Señora de las Nieves
Emotional education, and emotions in general, are not fully addressed at school within regular classroom activities. The complexity of these and especially in children with Special Educational Needs (SEN) is not only solved by working on their intellectual and academic potential, but also by develop...
- Autores:
-
Vargas Castro, Andrea Melissa
Fontalvo Rada, Ana Paulina
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/7906
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/7906
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Special educational needs
Theater
Play
Emotional development
Necesidades educativas especiales
Teatro
Lúdica
Desarrollo emocional
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International