Apuntes sobre estudios tempranos de videojuegos en Iberoamérica
Tis bibliographic essay addresses some research carried out in the last two decades on video game consumption and its impact on the subjectivities of Iberoamerican players and helps to understand how subjectivities are afected in diferent ways depending on the characteristics of the video games that...
- Autores:
-
Acevedo Merlano, Alvaro
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8082
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8082
https://doi.org/10.5377/rci.v27i02.10437
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Consumo
Cultura
Iberoamérica
Videojuegos
Consumption
Culture
Iberoamerica
Videogames
- Rights
- openAccess
- License
- CC0 1.0 Universal