La autonarrativa como estrategia pedagógica para el fomento de la producción textual escrita
One of the great difficulties of students is the construction of texts with quality. This is due to the imposition of writing without adequate support, generating apathy and resulting in texts lacking in writing and grammatical norms. For this reason, a strategy has been designed that uses the self-...
- Autores:
-
Armenta Mojica, Margarita
Navarro Morales, Yanerys Ibeth
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8820
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8820
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Teaching
Writing
Self-narrative
Textual production
Didactic proposal
Enseñanza
Escritura
Auto narrativa
Producción textual
Propuesta didáctica
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International