Efecto del diálogo socrático en las competencias comunicativas lectoras de los estudiantes de noveno grado de la Institución Arcesio Cáliz

In this research, the use of the Socratic Dialogue is determined as a strategy to improve the development of reading skills in students of the ninth grade of the Arcesio Cáliz Amador Departmental Educational Institution of the Municipality of El Banco Magdalena. The objective of this study is to ide...

Full description

Autores:
Centeno Viadero, Juvenal
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2017
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/94
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/94
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Lectura
Competencias
Diálogo socrático
Reading
Skills
Socratic dialogue
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual