Efecto del diálogo socrático en las competencias comunicativas lectoras de los estudiantes de noveno grado de la Institución Arcesio Cáliz
In this research, the use of the Socratic Dialogue is determined as a strategy to improve the development of reading skills in students of the ninth grade of the Arcesio Cáliz Amador Departmental Educational Institution of the Municipality of El Banco Magdalena. The objective of this study is to ide...
- Autores:
-
Centeno Viadero, Juvenal
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/94
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/94
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Lectura
Competencias
Diálogo socrático
Reading
Skills
Socratic dialogue
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual