Desarrollo de las habilidades sociales mediadas por la metodología Flipped Classroom

In this research work, a pedagogical strategy has been developed using the FLIPPED CLASSROOM methodology to develop the social skills of fourth grade students at the Headquarters of the Sabanagrande Commercial Technical Institution No. 4 Santa Rita de Cascia. For this, a pretext is applied with whic...

Full description

Autores:
Gómez Delgado, Isabel Selenis
Meza del Villar, Hemelda Raquel
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5696
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11323/5696
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Flipped classroom
Modern technologies
Social skills
Technological tool
Interpersonal relationships
TIC
Habilidades sociales
Herramienta tecnológica
Relaciones interpersonales
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International