Liderazgo transformacional: estrategia para mejorar la práctica docente en el aula
The research aims to understand how classroom practices of teachers in the I.E.D. Loma del Bálsamo based on actions of the Transformational Leadership, whose central theoretical referents are the approaches of Burns (1978) and Bass (1985), and the Anijovich (2010) approaches. In addition, the contri...
- Autores:
-
Pallares Escorcia, Mauricio Rafael
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/95
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/95
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Enseñanza
Aula
Acción
Transformational
Leadership
Classroom practice
Teaching strategies
Educational community
Action research
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual