Liderazgo transformacional: estrategia para mejorar la práctica docente en el aula

The research aims to understand how classroom practices of teachers in the I.E.D. Loma del Bálsamo based on actions of the Transformational Leadership, whose central theoretical referents are the approaches of Burns (1978) and Bass (1985), and the Anijovich (2010) approaches. In addition, the contri...

Full description

Autores:
Pallares Escorcia, Mauricio Rafael
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2017
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/95
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/95
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Enseñanza
Aula
Acción
Transformational
Leadership
Classroom practice
Teaching strategies
Educational community
Action research
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual