Evaluación de la práctica docente en la educación primaria desde la pedagogía de la Misericordia
Is worrying the development of teaching practice in the schools of the pedagogy of the Mercy (PEMIS), when estimated inconsistencies between its precepts and the pedagogical development. There is no compliance of key elements such as the evangelisation and research, among other vital of the institut...
- Autores:
-
Cáceres Cassiani, Teresa
Núñez Quiróz, Daisy María
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2014
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/738
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/738
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Misericordia
Evaluación
Práctica docente
Pedagogía
Educación primaria
Instituciones distritales
Assessment
Teaching practice
Pedagogy of the Mercy
Primary education
Institutions district
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual