La lectura emergente como estrategia metodológica para fortalecer la conciencia fonológica en preescolar y primaria

The emergent Reading is a process that starts from the birth and it develops strategies, knowledge and skills that are forerunners and facilitator of many conventional ways of reading and writing, that promote love in aspects as: literature, reading, and writing. In San Antonio de Padua Institution...

Full description

Autores:
Fontalvo Gómez, Milena Milagros
Moreno Solano, Mayra Alejandra
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6077
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/6077
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Phonological awareness
Emerging reading
Methodological strategies
Conciencia fonológica
Lectura emergente
Estrategias metodológicas
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International