La lectura emergente como estrategia metodológica para fortalecer la conciencia fonológica en preescolar y primaria
The emergent Reading is a process that starts from the birth and it develops strategies, knowledge and skills that are forerunners and facilitator of many conventional ways of reading and writing, that promote love in aspects as: literature, reading, and writing. In San Antonio de Padua Institution...
- Autores:
-
Fontalvo Gómez, Milena Milagros
Moreno Solano, Mayra Alejandra
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6077
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/6077
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Phonological awareness
Emerging reading
Methodological strategies
Conciencia fonológica
Lectura emergente
Estrategias metodológicas
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International