Impacto del programa todos a aprender en el fortalecimiento de la gestión y calidad educativa en la Institución Educativa Martillo

The purpose of this research was to analyze the impact of the Everyone to Learn Program in strengthening the Educational Management and Educational Quality component at the Martillo Educational Institution. The methodology used was the qualitative approach, of a descriptive type and with a documenta...

Full description

Autores:
Alvis Murillo, Adriana
Montes Miranda, Kellys Judith
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8882
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8882
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Educational management
Educational quality
Synthetic quality index
PTA
Gestión educativa
Calidad educativa
Índice sintético de calidad
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International