Impacto del programa todos a aprender en el fortalecimiento de la gestión y calidad educativa en la Institución Educativa Martillo
The purpose of this research was to analyze the impact of the Everyone to Learn Program in strengthening the Educational Management and Educational Quality component at the Martillo Educational Institution. The methodology used was the qualitative approach, of a descriptive type and with a documenta...
- Autores:
-
Alvis Murillo, Adriana
Montes Miranda, Kellys Judith
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8882
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8882
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Educational management
Educational quality
Synthetic quality index
PTA
Gestión educativa
Calidad educativa
Índice sintético de calidad
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International