El contexto como eje fundamental para el desarrollo de aprendizajes significativos en el área de matemáticas

This research is developed with the objective of proposing didactic strategies that, through the context, contribute to the development of significant learning in the area of mathematics of second-grade students from the María Auxiliadora educational institution in the municipality of Sabanagrande /...

Full description

Autores:
Fruto Casalins, Mili María
Montenegro Guevara, Laura Estefany
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8389
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8389
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Context
Meaningful learning
Mathematics
Primary education
Contexto
Aprendizajes significativos
Matemáticas
Educación primaria
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International