El contexto como eje fundamental para el desarrollo de aprendizajes significativos en el área de matemáticas
This research is developed with the objective of proposing didactic strategies that, through the context, contribute to the development of significant learning in the area of mathematics of second-grade students from the María Auxiliadora educational institution in the municipality of Sabanagrande /...
- Autores:
-
Fruto Casalins, Mili María
Montenegro Guevara, Laura Estefany
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8389
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8389
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Context
Meaningful learning
Mathematics
Primary education
Contexto
Aprendizajes significativos
Matemáticas
Educación primaria
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International