Influencia del Branding interno en la orientación de los colaboradores hacia la experiencia del cliente en hoteles de Barranquilla
This research aims to analyze the influence of internal branding on employee orientation towards customer experience in hotels in Barranquilla. The study was carried out from a quantitative approach, from descriptive and correlational research, non-experimental, and transectional design, whose sampl...
- Autores:
-
Barros Arrieta, David Antonio
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8396
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8396
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Internal branding
Customer experience
Brand management
Corporate brand
Branding interno
Experiencia del cliente
Gestión de marca
Marca corporativa
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International