Estrategias pedagógicas mediadas por redes sociales para el fortalecimiento de la comprensión lectora en los estudiantes de educación básica secundaria

The purpose of the research was to determine the incidence of pedagogical strategies mediated by social networks and their contribution to reading comprehension. It was structured under a descriptive approach, with a quasi-experimental design focused on two variables: social networks and reading com...

Full description

Autores:
Jiménez Bolaño, Keyla Paola
Alonso Armenta, Maryoris Paola
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6388
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/6388
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Social networks
Reading comprehension
Pedagogical strategies
Teaching
Learning
Redes sociales
Comprensión lectora
Estrategias pedagógicas
Enseñanza
Aprendizaje
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International