Estrategias pedagógicas mediadas por redes sociales para el fortalecimiento de la comprensión lectora en los estudiantes de educación básica secundaria
The purpose of the research was to determine the incidence of pedagogical strategies mediated by social networks and their contribution to reading comprehension. It was structured under a descriptive approach, with a quasi-experimental design focused on two variables: social networks and reading com...
- Autores:
-
Jiménez Bolaño, Keyla Paola
Alonso Armenta, Maryoris Paola
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6388
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/6388
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Social networks
Reading comprehension
Pedagogical strategies
Teaching
Learning
Redes sociales
Comprensión lectora
Estrategias pedagógicas
Enseñanza
Aprendizaje
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International