Efecto del método Singapur en las actitudes hacia el aprendizaje de las matemáticas en los estudiantes de 5º de básica primaria
The objective of the following research, quantitative approach and quasi-experimental design is to determine the effect of the Singapore method in attitudes towards learning mathematics students in fifth grade basic; for this research worked with a network consisting of 119 students of both sexes, a...
- Autores:
-
Blanco Garcia, Elaine Licett
Fruto Silva, Erick Manuel
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/436
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/436
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Actitud
Método Singapur
Afectivo
Cognitivo
Conductual
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual