Ruta de evaluación formativa en la resignificación de las prácticas evaluativas de los docentes de básica primaria en tiempos de pandemia
The purpose of this research is to redefine the evaluative practices of elementary school teachers of the IED Josefa María Romero De la Cruz of the municipality of Concordia Magdalena from a formative evaluation route. The methodology used corresponds to the socio-critical paradigm, with a qualitati...
- Autores:
-
Santander Palmera, Yenis
Ríos Hernández, Jhon
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8056
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8056
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Evaluative practices
Formative evaluation
Learning
Prácticas evaluativas
Evaluación formativa
Aprendizaje
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International