Ruta de evaluación formativa en la resignificación de las prácticas evaluativas de los docentes de básica primaria en tiempos de pandemia

The purpose of this research is to redefine the evaluative practices of elementary school teachers of the IED Josefa María Romero De la Cruz of the municipality of Concordia Magdalena from a formative evaluation route. The methodology used corresponds to the socio-critical paradigm, with a qualitati...

Full description

Autores:
Santander Palmera, Yenis
Ríos Hernández, Jhon
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8056
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8056
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Evaluative practices
Formative evaluation
Learning
Prácticas evaluativas
Evaluación formativa
Aprendizaje
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International