Diagnóstico de la imagen e identidad corporativa de la Biblioteca de la Universidad de la Costa

The following investigation carried out at the library of the Universidad de la Costa- Barranquilla / Colombia is intended to comprehend the differences in perspectives that stakeholders hold and to whom the following diagnosis is directed to, it also stands out the importance to understand the iden...

Full description

Autores:
Figueroa Jiménez, Yirsailis
Siado Lobelo, Xiomara
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8463
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8463
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Image
Organization
Stakeholders
Identity
Communication
Imagen
Organización
Identidad
Comunicación
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International