Caracterización del marketing interno en la empresa Contecsa S.A.S.

The objective of the present investigation was to characterize the internal marketing in the company Contecsa S.A.S, understanding the importance of this concept when motivating and committing the collaborators with the development of their functions, the achievement of the organizational objectives...

Full description

Autores:
Jiménez Acuña, Natalia de Jesús
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9585
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/9585
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Consequences of internal marketing
Dimensions of internal marketing
Internal marketing
Internal market orientation
Consecuencias del marketing interno
Dimensiones del marketing interno
Marketing interno
Orientación al mercado interno
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)