Formación integral en profesionales de la ingeniería. análisis en el plano de la calidad educativa

The integral training in engineering programs is analyzed, in correspondence with the policy of educational quality in Colombia. The methodological component is contextualized in the logical rationalist approach, qualitative vision, and descriptive, explanatory, analytical design to configure a syst...

Full description

Autores:
Marin Gonzalez, Freddy Valmore
Cabas Vásquez, Lorena De Jesús
Cabas Vasquez, Luis Carlos
Paredes, Ana Judith
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/1851
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/1851
https://doi.org/10.17981/cultedusoc.9.3.2018.26
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
formación integral en ingeniería
calidad educativa
gestión del currículo
perfil por competencias
mediación didáctica
integral training in engineering
educational quality
curriculum management
competency profile
didactic mediation
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual