Analítica de datos e inteligencia de negocios para mejorar la competitividad del centro de idiomas de la universidad de Córdoba

The constant needs for competitiveness, growth and strategic development of organizations and companies mean that they must adopt new management elements that allow them to improve the strategies, actions and results of their continuous improvement processes. In this aspect, the efficient management...

Full description

Autores:
Ricardo Padilla, Mauricio Antonio
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/10027
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/10027
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Competitiveness
Business intelligence
Strategies
Information
Management
Competitividad
Inteligencia de negocios
Estrategias
Información
Gestión
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)