Estrategias centradas en la lúdica: Un escenario de oportunidad para motivar el aprendizaje del inglés
This study aimed to analyze the impact of implementing ludic-centered strategies on motivating English language learning in 5th-grade students at IED Técnica de Rebolo. The theoretical foundations were based on authors such as Mayorga and Ruiz (2023), Jiménez and Negrete (2020), Quispe, Cruz, and Ch...
- Autores:
-
Taborda Zapardiel, Ronald
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/12926
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/12926
https://repositorio.cuc.edu.co
- Palabra clave:
- Ludic
English language teaching
Learning motivation
Lúdica
Enseñanza del inglés
Motivación del aprendizaje
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)