Aprendizaje cooperativo como estrategia pedagógica para el fortalecimiento de la convivencia escolar en grado (5°) de la básica primaria
The present research work focuses on cooperative learning and its influence on school coexistence, in that sense, the central objective that guided this study was to implement cooperative learning as a pedagogical strategy for the strengthening of school coexistence in fifth grade students (5th) of...
- Autores:
-
Estrada Reyes, Merlys
Jaraba-Villarreal, Wilmar-Alberto
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/12973
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/12973
https://repositorio.cuc.edu.co
- Palabra clave:
- Cooperative learning
School coexistence
Pedagogical strategy
Aprendizaje cooperativo
Convivencia escolar
Estrategia pedagógica
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)