Aprendizaje cooperativo como estrategia pedagógica para el fortalecimiento de la convivencia escolar en grado (5°) de la básica primaria

The present research work focuses on cooperative learning and its influence on school coexistence, in that sense, the central objective that guided this study was to implement cooperative learning as a pedagogical strategy for the strengthening of school coexistence in fifth grade students (5th) of...

Full description

Autores:
Estrada Reyes, Merlys
Jaraba-Villarreal, Wilmar-Alberto
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2024
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/12973
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/12973
https://repositorio.cuc.edu.co
Palabra clave:
Cooperative learning
School coexistence
Pedagogical strategy
Aprendizaje cooperativo
Convivencia escolar
Estrategia pedagógica
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)