Pertinencia de ambientes virtuales de aprendizaje, como estrategia de trabajo autónomo para el fortalecimiento de la lectura crítica

The insufficient development of reading comprehension in its critical level is an issue that continues affecting students’ motivation and which is also reflected in their academic performance; hence the interest to continue seeking alternatives making use of technological tools. For this reason, thi...

Full description

Autores:
Miranda Curiel, Yolanda Judith
Rodríguez Roja, Paola Catarine
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/7986
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/7986
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Virtual learning environments
Autonomous work strategies
Critical Reading
Ambientes virtuales de aprendizaje
Estrategias de trabajo autónomo
Lectura crítica
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International