Pertinencia de ambientes virtuales de aprendizaje, como estrategia de trabajo autónomo para el fortalecimiento de la lectura crítica
The insufficient development of reading comprehension in its critical level is an issue that continues affecting students’ motivation and which is also reflected in their academic performance; hence the interest to continue seeking alternatives making use of technological tools. For this reason, thi...
- Autores:
-
Miranda Curiel, Yolanda Judith
Rodríguez Roja, Paola Catarine
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/7986
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/7986
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Virtual learning environments
Autonomous work strategies
Critical Reading
Ambientes virtuales de aprendizaje
Estrategias de trabajo autónomo
Lectura crítica
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International