Propuesta con estrategias metacognitivas para fortalecer la comprensión lectora a través de ambientes virtuales de aprendizaje para estudiantes de 6 grado

The students at present are native digital persons, for which there is well-known the relevancy of which in the educational area didactic strategies are implemented using virtual environments of learning, as way in order that he acquires the necessary skills to think with critical sense. It is for i...

Full description

Autores:
Castellón Macías, Antonio
Díaz Pérez, Jacqueline
Cassiani Hernández, Paola
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2015
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/850
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/850
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Ambientes virtuales
Aprendizaje
Comprensión lectora
Metacognición
Virtual learning environments
Reading comprehension
Metacognition
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual