Efectos de la metodologia B-LEARNING en los procesos de Lecto-escritura
The research was carried out in the Educational Institution Concentración Cevillar, because of the difficulties presented in the process reading-writer of 5 student’s grade. This work is intended to determine effects that arise with the use of B-learning methodology in the process reader and writer...
- Autores:
-
Blanco Frias , Keidi Johana
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/705
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/705
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Lectura
Escritura
B-Learning
Metodología
Efectos
Reading
Writing
Methodology
Effects
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual