El proceso de resignificación de la praxis docente y curricular desde la perspectiva de la implementación de los proyectos pedagógicos productivos

This investigative process around the search for resignification of the teaching and curricular praxis from the perspective of the implementation of productive pedagogical projects, constitutes a valuable scenario, in a school context nuanced by curricular fragmentation and traditional pedagogical p...

Full description

Autores:
De La Rosa Escorcia, John Jader
Amador Fernández, Alfonso Armando
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8028
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8028
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Resignification
Teaching praxis
Curriculum
Pedagogy
Education
School
Motivation
Comprehensive training
School autonomy
Hidden curriculum
Resignificación
Praxis docente
Currículo
Pedagogía
Educación
Escuela
Motivación
Formación integral
Autonomía escolar
Currículo oculto
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International