Mediación didáctica de las TIC para el fortalecimiento de la comprensión lectora en inglés
Reading comprehension is one of the most assessed communicative competences in standardized exams as much as the native language as a foreign one. From this premise, the importance of analyzing was seen in the way how the use of ICTS (Information and communication technologies) could contribute to t...
- Autores:
-
Marín Jaramillo, Ledy Marcela
Pizarro Buzón, Eliana Isabel
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9602
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/9602
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Reading comprehension in english
Didactics mediation
ICTS
Comprensión lectora en inglés
Mediación didáctica
TIC
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)