Mediación didáctica de las TIC para el fortalecimiento de la comprensión lectora en inglés

Reading comprehension is one of the most assessed communicative competences in standardized exams as much as the native language as a foreign one. From this premise, the importance of analyzing was seen in the way how the use of ICTS (Information and communication technologies) could contribute to t...

Full description

Autores:
Marín Jaramillo, Ledy Marcela
Pizarro Buzón, Eliana Isabel
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9602
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/9602
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Reading comprehension in english
Didactics mediation
ICTS
Comprensión lectora en inglés
Mediación didáctica
TIC
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)