La narrativa como mediación didáctica para el fortalecimiento de la lecto-escritura
The purpose of this research is to configure a pedagogical proposal that, through the didactic mediation of narrative, strengthens reading and writing in the students of 2nd and 5th elementary school of the I.E.D. Comunitaria Octavio Paz. The theoretical support is built from the postulates of autho...
- Autores:
-
Galindo Torres, Ivonne Steffi
Taylor Salas, Vanessa
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9678
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/9678
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Reading
writing
Narrative
Didactic mediation
Integral formation
Lectura
Escritura
Narrativa
Mediación didáctica
Formación integral
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)