La narrativa como mediación didáctica para el fortalecimiento de la lecto-escritura

The purpose of this research is to configure a pedagogical proposal that, through the didactic mediation of narrative, strengthens reading and writing in the students of 2nd and 5th elementary school of the I.E.D. Comunitaria Octavio Paz. The theoretical support is built from the postulates of autho...

Full description

Autores:
Galindo Torres, Ivonne Steffi
Taylor Salas, Vanessa
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9678
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/9678
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Reading
writing
Narrative
Didactic mediation
Integral formation
Lectura
Escritura
Narrativa
Mediación didáctica
Formación integral
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)