Aprendizaje colaborativo: una estrategia para el fortalecimiento de la práctica del docente en el centro de reeducación oasis

The research in the reeducation center emerges because the teaching staff develops various techniques of collaborative learning, but these are not developed in the appropriate way. Which is necessary to conduct a thorough review of the teaching practice and make the relevant reflections, likewise, i...

Full description

Autores:
Montero De León, Rodrigo
Nieto Granados, Anderson Isaías
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5223
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11323/5223
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Aprendizaje colaborativo
Práctica docente
Centro de reeducación
Collaborative learning
Teaching practice
Reeducation center
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International