Aprendizaje colaborativo: una estrategia para el fortalecimiento de la práctica del docente en el centro de reeducación oasis
The research in the reeducation center emerges because the teaching staff develops various techniques of collaborative learning, but these are not developed in the appropriate way. Which is necessary to conduct a thorough review of the teaching practice and make the relevant reflections, likewise, i...
- Autores:
-
Montero De León, Rodrigo
Nieto Granados, Anderson Isaías
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5223
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/5223
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Aprendizaje colaborativo
Práctica docente
Centro de reeducación
Collaborative learning
Teaching practice
Reeducation center
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International